torsdag 14 maj 2009


SkrivPuff Utmaning 114. 14 Maj. En bild.


Jag sitter här och vill säga så mycket till dig. Du som inspirerar, du som är solen i mitt liv. Men orden förmår så lite mot de känslor som tumlar runt i min kropp när jag ser på dig. Kärleken har gjort mig ordlös, det finns inget som räcker till.
Jag vill känna doften av din solvarma hud, se ditt leende som gör mina knän mjuka. I dina ögons hav drunknar jag, dör och återföds. I ditt sällskap vill jag var den bästa av människor och jag vill sjunga din lov. Spegla dig i mina ögon och få en glimt av ditt innersta väsen som den gudomliga nymf du är.
Din för evigt förtrogne

2 kommentarer:

  1. oj kärleken som gör dig ordlös det är en vacker bild.
    Härligt att få möta dessa känslor

    SvaraRadera
  2. En mycket vacker hyllning till kärleken. Håller med Skimmer

    SvaraRadera