söndag 9 augusti 2009

Mersmak.

SkrivPuff Utmaning 221. Skriv om en smak.

När jag tänker på hur du smakar stiger smältvattnet inom mig. Jag blundar alltid när du smeker min tungas känsliga lökar. Du smälter, breder ut dig och fortplantar din sötma ut genom mina ådror och jag simmar en stund i min egen lycksalighet. Du ekar genom mig och ökar mitt begär efter mer. Din arom är mitt fall och min karaktärs svaghet.

Jag betalar villigt priset för den stund jag får vara med dig. Redan när jag viker undan ditt silverfärgade fodral för att njuta en liten bit i taget känner jag att jag är för glupsk. På mindre än 5 minuter har jag slukat dig hel och hållen och känner hur energin ebbar ut lika hastigt som den steg inom mig. Då du försvunnit suckar jag och synar plånboken. Där finns tillräckligt så jag beger mig ut på jakt efter mer av dig.

När jag räcker fram pengarna kommer frågan:
– Var det någonting mer?
– Tack, men nu har jag allt jag behöver.
Jag håller hårt om dig och lämnar snabbt ICA. Knappt hemkommen och med darrande händer blottlägger jag dig min älskade Lindts, mint inteense, 70%. Med munnen full kan jag återigen bara konstatera att du är helt i min smak!

4 kommentarer:

  1. Strålande skrivet! Känner din passion för denna chokladsort. Det silverfärgade fodralet vittnar om en finare variant.

    SvaraRadera
  2. Så talar en äkta chokladälskare. Choklad är väldigt nära en sexuel njutning.

    SvaraRadera
  3. Chokladmissbrukarna står som spön i backen här idag:). Inte så svårt att förstå och värre lär det väl bli efter den här texten.

    SvaraRadera
  4. Jaha det var ju klart..klockan är 21.15...ICA har hunnit stänga. Jag blir ju sugen! Bara en sann chokladälskare kan skriva en sån kärleksförklaring!

    SvaraRadera